czwartek, 22 sierpnia 2013

Kiedyś miałam wszystko

Standing here in the end
I reach out for your hand
In the dark I feel your warmth
Hate watching the seconds pass

The seconds pass
The seconds pass

Standing here, here on my own
No place to hide nowhere to go
Waiting here for the unknow
Can't see a light or face I know

And where I go, I'm losing you
But there are things we all have to do

I'm losing you
I'm losing you

And where I go, I'm losing you
But there are things we all have to do

Here on my own



Kiedyś miałam wszystko.. Teraz nie mam nic
Szkoda patrzeć w tył.. Lecz z przodu nie czeka mnie nic
Nie ma tu miejsca Na tym śmieci świecie..
Nie ma miejsca na marzenia Na zabawę bez wytchnienia
Pisząc płacze.. Przelewam na papier..
Co czuje.. Moje myśli i uczucia
Serce mi pęka.. Myślę o tym, co straciłam
Ja ciebie poznałam a potem odrzuciłam
Jak odszedłeś ode mnie Pozostawiając głęboki ślad
Ja kochać bym chciała Lecz już, nie wiem jak
I nie chce już cierpieć Męczarni mówię kres
Nie zostawię tu mego życia Zbiorę je precz
Będę tam gdzie nie ma was
Ignoranci.. Szmalem tylko zaparci
Chce stąd uciec. Nie potrafię się odnaleźć..
Wśród szarego tłumu przyjazna dłoń..?
Ona mówi kocham.. Wyprowadzę cię stąd
I wtedy wszystko mija I wtedy budzę się
Przywołana w szarą rzeczywistość Znów powietrzem duszę się
Nie pasuje do was.. Już tu nie ma mnie
Może zatęsknicie, kiedy już nie będzie mnie
Teraz nie zauważacie Zabraknie wam czegoś we śnie
Będę to ja moim bratem cień, Siostrą smutek,
Patrzysz na mnie.. Wołasz odludek
Co takiego ci zrobiłam? Czy skrzywdziłam? Obraziłam?
Twoje słowa są puste jak wiadro bez dna Jesteś chory na nienawiść
Lekiem nie chcę być ja.
Odejdę w ciszy Nie zapłacze nikt...
Wiecznie nie kochana, Nie potrzebna nie od dziś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz